5 Στρατηγικές για το Mobile Marketing που δεν έχετε σκεφτεί

Τα κινητά τηλέφωνα αποτελούν την κινητήρια δύναμη της νέας ψηφιακής εποχής και πλέον τα smartphones έχουν κατακτήσει τις αγορές και τους καταναλωτές. Το marketing που στοχεύει στους χρήστες των κινητών τηλεφώνων είναι εξαιρετικά δημοφιλές και χρήσιμο, αλλά μπορεί κάποιες φορές να μην έχετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. 

 

Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να σκεφτείτε “outside the box” και να χρησιμοποιήσετε διαφορετικές πρακτικές για να μπορέσετε να πετύχετε τον στόχο σας. 

Παρακάτω, λοιπόν, θα σας παραθέσουμε έξι άκρως επιτυχημένες πρακτικές για αποτελεσματικό mobile marketing.

 

  1. Θέστε τα γεωγραφικά όρια που θέλετε. Στην digital εποχή και με τα κινητά τηλέφωνα ανά χείρας είναι πολύ σημαντικό να δούμε ποιες περιοχές μας ενδιαφέρουν και που θέλουμε να στοχεύσουμε. Αυτό θα δώσει ώθηση σε όσους βρίσκονται ή περάσουν από την περιοχή που θέλουμε, αλλά και θα διατηρήσει την επικοινωνία μαζί τους, ακόμη και αν φύγουν από εκεί.                                                                                                                                                                                                                   
  2. Χρησιμοποιήστε νέες τεχνολογίες, όπως η εικονική πραγματικότητα. Μπορεί η επαυξημένη πραγματικότητα και η εικονική πραγματικότητα να είναι σχετικά νέα πεδία, όμως, παρουσιάζουν τεράστιο ενδιαφέρον και πολλές φορές τραβούν την προσοχή των χρηστών. Αν και αυτές οι πρακτικές κοστίζουν λίγο παραπάνω, μπορούν να αποφέρουν θεαματικά αποτελέσματα, ειδικότερα με τους χρήστες 15-32 και να μπορέσετε να επικοινωνήσετε με το λεγόμενο νεανικό κοινό.                                                                                                                                                                                                                                                
  3. Δημιουργήστε μικρής διάρκειας video και animation. Οι περισσότεροι χρήστες κρατούν το κινητό στα χέρια τους σε κάθετη θέση. Η δημιουργία μικρών video και animation ειδικά για κινητές συσκευές μεταφέρει στον χρήστη μια εξαιρετική εμπειρία και οδηγεί στο engagement που είναι και ο στόχος του Digital Marketing.                                                                                                                                                            
  4. Στοχεύστε και σε χρήστες του Yahoo και του Bing. Μπορεί οι συγκεκριμένες μηχανές αναζήτησης να μην σας είναι τόσο γνωστές, ή να μην σας ακούγονται δημοφιλής, όμως, υπάρχει μεγάλο τμήμα χρηστών που τις εμπιστεύεται και τις χρησιμοποιεί. Μπορείτε με αυτόν τον τρόπο να στοχεύσετε σε ένα κοινό που δεν ενδιαφέρονται πολλοί και έτσι να έχει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση και επικοινωνία με αυτό το κοινό.                           
  5. Δώστε μια ευκαιρία και στις καμπάνιες από το περιεχόμενο των χρηστών. Θετικά σχόλια και κριτικές, λόγια που σας εμπιστεύονται οι πελάτες σας κ.α. είναι μερικά μόνο στοιχεία που συνθέτουν αυτό που λέμε user-generated content. Με αυτόν τoν τρόπο και δείχνετε να εμπιστεύεστε τους πελάτες σας και να ακούτε την γνώμη τους, γεγονός που οδηγεί στο λεγόμενο brand loyalty. 

 

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist



Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.