4 September Marketing Tips

Το καλοκαίρι τελείωσε, οι διακοπές και αυτές τελείωσαν και ο σοφός λαός μας λέει και τώρα “κάθε κατεργάρης στον πάγκο του”. Ο Σεπτέμβριος αποτελεί τον κατεξοχήν μήνα ανασυγκρότησης για τον χειμώνα και την άνοιξη που ακολουθούν, τον προγραμματισμό γενικότερα της σεζόν που έπεται. Τα σχολεία και τα πανεπιστήμια χτυπάνε τα κουδούνια, πολλοί επαγγελματίες και εργαζόμενοι επιστρέφουν δυναμικά στην καθημερινότητά τους και προσπαθούν να καλύψουν τις ανάγκες τους. 

 

Πως μπορείτε, λοιπόν, να εκμεταλλευτείτε αυτήν την επιστροφή στην καθημερινότητα στις διαφημιστικές καμπάνιες αυτής της περιόδου;

 

  1. Back to school. Η λογική της επιστροφής στα σχολεία δεν είναι υπόθεση των παιδιών, των γονιών τους και όσων ασχολούνται με την εκπαίδευση. Αφορά το σύνολο των ανθρώπων, καθώς η έναρξη της λεγόμενης σχολικής χρονιάς έχει ταυτιστεί με την έναρξη της περιόδου και του χειμώνα που ακολουθεί. Χρησιμοποιήστε, λοιπόν, αυτή την βασική ιδέα εάν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας αφορούν τους μαθητές και τους σπουδαστές, και αν όχι αποκάλεσε την καμπάνια σου “back to base”.                                                                                                                                                                                                                      
  2. Λύσεις για την καθημερινότητα. Πολλοί επιστρέφουν και έχουν αφήσει πολλά θέματα για να τα επιλύσουν μετά τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Μερικά από αυτά αφορούν λογαριασμούς, ένδυση και υπόδηση για τον χειμώνα, άθληση, μικροεπισκευές κτλ. Δώστε την λύση που χρειάζονται και προσφέρετε και κάποια ειδική έκπτωση για αυτόν τον μήνα.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  3. Συνδυασμοί προϊόντων και υπηρεσιών. Ίσως η πιο αποδοτική λύση για τους πελάτες σας θα είναι να τους προτείνετε ολοκληρωμένες λύσεις και ευκαιρίες ώστε να μην χρειάζεται να ψάξουν και πολύ. Outfit για την δουλειά, οικονομική λύση για την ανακαίνιση του σπιτιού σας, προγράμματα γυμναστικής για ζευγάρια κ.α. είναι μερικές μόνο ιδέες που θα σας βοηθήσουν να εξελίξετε το brand σας.                                                                                                                                                                            
  4. Διαγωνισμοί και giveaways. Αν και αυτό το tip αφορά όλες τις εποχές, τώρα είναι μια ιδανική ευκαιρία να το χρησιμοποιήσετε. Ένας διαγωνισμός μπορεί να αποτελέσει την τέλεια ευκαιρία για να σας γνωρίσουν νέοι πελάτες, να σας θυμηθούν παλιοί και να σας εμπιστευτούν όλοι. Ειδικά αυτή την περίοδο, οι καταναλωτές αναζητούν το καλύτερο δυνατό για να προετοιμαστούν για τους μήνες που έρχονται, οπότε μπορείτε εύκολα να γίνεται αυτό που ψάχνουν.

 

Χαρά Ανδρουλιδάκη

Content Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.